FAQ
Na jaké otázky se nejčastěji ptáte

Budeme se s kolegy a šéfem potkávat i osobně?

Ano, určitě. Většinou bude spolupráce probíhat online, ale občas se setkáte i osobně. V některých případech pojedeš s kolegy nebo šéfem i přímo za zákazníkem mimo ČR. Vše hodně záleží na konkrétní pozici, projektu, na kterém pracuješ, a tvém manažerovi. O oblíbené teambuildingové aktivity určitě nepřijdeš.

Dostanou se ke mně všechny potřebné informace, když nebudu sedět v ostravské nebo brněnské kanceláři?

Bez obav, mimo dění nezůstaneš. Komunikace probíhá stejně se všemi členy týmu, ať jsou v jedné místnosti nebo v jiném městě. Nebo na jiném patře, jak se to běžně děje v Ostravě. Máme dlouhodobé zkušenosti s týmovou prací na dálku a s home office, takže na kancelář ve tvém městě jsme dobře připraveni.

Jaká bude má pracovní doba?

Pracujeme v mezinárodních týmech a v různých časových pásmech.  Abychom se vzájemně nezdržovali, je fixní část pracovní doby stanovena na 9 – 15 hodin od pondělí do pátku. Zbytek si můžeš přizpůsobit podle sebe tak, aby to v součtu dalo 40 hodin týdně. Tady opět záleží na konkrétní pozici, projektu a domluvě s manažerem.

Jaké projektové programy používáte na přidělování práce?

To je individuální. Záleží na konkrétním projektu a týmu. Někdy používáme Jira, GitLab nebo Easy Project, jindy zase Microsoft Project nebo Sharepoint. Naše týmy vyvíjejí agilně ve Scrumu.

Jakou kancelář mi zařídíte?

Pronajmeme prostory, které budou odpovídat  velikosti týmu a naší severské kultuře. Vybavíme je funkčním a pohodlným nábytkem, hardwarem a softwarem podle potřeby a samozřejmě připojíme k internetu. Přidáme i kávovar, zásobu čaje a filtr na vodu tak, aby ses cítil jako doma.

Práce kdekoliv znamená, že mohu být i v zahraničí?

To bohužel ne. Znamená to, že nemusíš denně dojíždět do Tieto kanceláří v Ostravě nebo v Brně. Místo toho ti nabízíme práci v menší kanceláři s veškerým zázemím ve tvém městě. Do zahraničí se pak můžeš podívat v rámci našich projektů.